────── 20.10.2008
Nadkonsumpcja zżera przyszłość
Zabawną i nieco przerażającą kanibalizmem kampanię utrzymaną w barokowej stylistyce, z dzieckiem zastępującym zwyczajowego prosiaka, widniejącego na stole biesiadnym, zorganizował belgijski oddział WWF we współpracy z agencją Germaine (Antwerp). Zwraca ona uwagę na nadmierną i bezmyślną konsumpcję, która w dłuższej perspektywie niszczy zasoby Ziemi, które nie są nieskończone. Przez swoją zachłanność człowiek dąży do samozagłady.
Reklamy kampanii pojawiły się na citylightach w październiku.
Hasło kampanii nie wskazuje niestety, co należy zrobić by uniknąć apokaliptycznej wizji.
Nazwa kampanii:
Baby
Czas:
2008.10.15 - 2008.10.31
Kraje:
Belgia
Nadawca:
WWF
Media:
Citylighty
Wykonawca:
Germaine, Antwerp
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Consuming the Earth is consuming our future
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie