Na drogi Nowej Zelandii wyruszył samochód z psim ogonem. Specjalna nakładka na tylną wycieraczkę do złudzenia przypominała włochaty psi ogon. Po włączeniu wycieraczki, ogon wydawał się radośnie merdać.
“Merdająca wycieraczka” była narzędziem kampanii ”Wagging tail” (Merdający ogon) realizowanej przez agencję Whybin/TBWA/Tequila na zlecenie The Mobility Assistance Dogs Trust (Mobility Dogs). Organizacja zapewnia codzienną pomoc w postaci przeszkolonych „psów pomocników” osobom z przewlekłą niepełnosprawnością fizyczną.
Na widok samochodu zabawnie machającego „ogonem” odbiorcy kampanii, czyli innikierowcy i przechodnie, mieli uświadomić sobie, jak wiele radości i możliwości daje osobie niepełnosprawnej kontakt z „psem pomocnikiem”.
Na tylnym zderzaku samochodu z “ogonem” umieszczono zachętę do trąbienia: „Honk if you like mobility dogs” („Zatrąb jeśli lubisz Mobility Dogs”). Naklejka zapraszała także do odwiedzenia profilowej strony Mobility Dogs na Facebooku.
Paulina Niemyska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem