Kampania dla bywalców niemieckich pubów. Wielbiciele gry popularnie zwanej piłkarzykami ze spokojnym sumieniem mogli oddawać się swojemu hobby w ramach kampanii na rzecz dożywiania głodnych. Niemiecki oddział agencji Draftfcb nieszablonowo połączył przyjemne (gra w piłkarzyki) z pożytecznym (walka z głodem).
Użyto do tego celu specjalnie przerobione piłeczki (imitujące kulki z chleba i ryżu), dwie naklejki (umieszczone wokół otworów na piłki; przypominają głodne buzie) i drobne (1 euro = 3 gry). Napis pod naklejkami informuje: "Ein Euro sind drei spiele und ein tag ohne hunger" (Ty za jedno euro możesz mieć 3 gry. Ktoś inny – dzień bez głodu). W rzeczywistości uczestnicy gry pomagają nakarmić głodne buzie. 50% wszystkich dochodów z gry w piłkarzyki zostało przekazanych na projekty Welthungerhilfe, niemieckiej organizacji zajmującej się walką z głodem na całym świecie. Być może akcja przyczyniła się również do poprawy wizerunku samych barów i pubów, które włączyły się do akcji.
J. Hejman
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa