Pocztówki znad krawędzi
Czarno-biały kajobraz po katastrofie. W zdewastowaną przestrzeń wpisano samotne sylwetki ocalałych. Jeden drobny ruch ręki odkrywa kolejny szczegół – znak czerwonego krzyża na kombinezonie jednej z postaci. Niemal retorycznie brzmi hasło „Do you feel a sudden surge of hope?” ("Czy czujesz nagły przypływ nadziei?").
Nadawcą kampanii jest Czerwony Krzyż ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Opracowane przez agencję Y&R z Dubaju pocztówki zostały wysłane do obecnych i potencjalnych darczyńców organizacji, a także szerszej dystrubuowane by zachęcić do współpracy nowych wolontariuszy. Dwie wersje tej samej grafiki różnią się między sobą tylko jednym (wyciąganym na papierowym pasku) elementem: czerwonym krzyżem, który zasadniczo zmienia wymowę zdjęcia.
Kreację przygotowano w ramach kampanii wizerunkowej Czerwonego Krzyża. Jej celem jest wyjaśnienie odbiorcom roli jaką ta międzynarodowa organizacja odgrywa w walce z następstwami kataklizmów i zachęcenie do pomagania w jej działaniach, zarówno rzeczowego czy finansowego, jak i wsparcia wolontariackiego.
K. Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem