Pocztówki znad krawędzi
Czarno-biały kajobraz po katastrofie. W zdewastowaną przestrzeń wpisano samotne sylwetki ocalałych. Jeden drobny ruch ręki odkrywa kolejny szczegół – znak czerwonego krzyża na kombinezonie jednej z postaci. Niemal retorycznie brzmi hasło „Do you feel a sudden surge of hope?” ("Czy czujesz nagły przypływ nadziei?").
Nadawcą kampanii jest Czerwony Krzyż ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Opracowane przez agencję Y&R z Dubaju pocztówki zostały wysłane do obecnych i potencjalnych darczyńców organizacji, a także szerszej dystrubuowane by zachęcić do współpracy nowych wolontariuszy. Dwie wersje tej samej grafiki różnią się między sobą tylko jednym (wyciąganym na papierowym pasku) elementem: czerwonym krzyżem, który zasadniczo zmienia wymowę zdjęcia.
Kreację przygotowano w ramach kampanii wizerunkowej Czerwonego Krzyża. Jej celem jest wyjaśnienie odbiorcom roli jaką ta międzynarodowa organizacja odgrywa w walce z następstwami kataklizmów i zachęcenie do pomagania w jej działaniach, zarówno rzeczowego czy finansowego, jak i wsparcia wolontariackiego.
K. Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”