"Jest zółta, jest brzydka, do niczego nie pasuje, ale może uratować ci życie" (C’est jaune, c’est moche, ça ne va avec rien mais ça peut vous sauver la vie.). Karl Lagerfeld, mistrz stylu, propaguje bezpieczeństwo na francuskich drogach. Jak zawsze – w czarnym smokingu, z muszką i w ciemnych okularach, a dodatkowo we fluorescencyjnej kamizelce, ma skłonić kierowców do noszenia odblaskowych ubrań podczas nocnych podróży.
We Francji 1lipca br. weszła w życie ustawa o konieczności posiadania odblaskowych kamizelek i trójkątów bezpieczeństwa w samochodzie.
Nazwa kampanii:
It’s yellow, it’s ugly, it doesn’t go with anything, but it could save your li
Czas:
2008.7.1 - 2008.7.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Francja
Nadawca:
French Road Safety
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
Lowe Stratéus
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Safety vest and reflective triangle will be obligatory in every vehicle. Get equipped now.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa