Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
────── 15.12.2014
Zeitgeist 2014… i wcześniej
Ubiegłoroczne podsumowanie roku w formie najczęściej wyszukiwanych w Google fraz, opublikowane przez firmę pod nazwą Zeitgeist 2013, cieszyło się dużą popularnością. W sieci pojawił się już film pod tytułem "Zeitgeist2014". Internauta zobaczy w nim m.in. ślub Wiliama i Kate, skok Baumgartnera, informację o śmierci Amy Winehouse… czyli wydarzenia, które miały miejsce w poprzednich latach.
Na zakończenie filmu, którego autorem nie jest Google, a fundacja Alzheimer Nederland, pojawia się informacja: "You are now experiencing what it’s like to have Alzheimer’s disease" ("Teraz doświadczasz, jak to jest cierpieć na Alzheimera"). Choroba Alzheimera wiąże się m.in. z zaburzeniami pamięci i funkcji poznawczych.
Nazwa kampanii:
Zeitgeist 2014: Year In Review
Czas:
2014.12.12
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Alzheimer Nederland
Media:
Internet
Adresaci:
Internauci
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń