Tytoniokalkulator
Twórcy kampanii antynikotynowych korzystają z dość wąskiego zbioru argumentów. Były już antynikotynowe kampanie skupiające się na negatywnym wpływie papierosów na zdrowie palaczy (popularne „Palenie zabija” umieszczane na paczkach papierosów), były też takie, które mówiły o skutkach dymu dla biernych palaczy. Stosunkowo niewiele mówi się o rujnujących rezultatach finansowych palenia papierosów.
Władze brazylijskiego miasta Sao Paulo wraz z agencją Master Comunicacao zorganizowały akcję online pod nazwą Tabaconomia. Na stronie www.tabaconomia.com.br palacze mogą znaleźć „tabacokalkulator” i obliczyć ile pieniędzy wydają na papierosy w ciągu roku i co mogliby kupić za równowartość tej kwoty.
Na plakatach, które mają zachęcić do odwiedzenia strony, widnieją lodówka i samochód w formie zgniecionego, wypalonego papierosa. Mają uświadomić, jak łatwo, papieros po papierosie, pozbawiają się innych dóbr i przyjemności.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki