Na wzgórzu stoi świetlista latarnia morska, jednak w miejscu, w którym widz oczekiwałby, że będzie brzeg oceanu, czy morza, znajduje się tętniące nocnym życiem miasto. W ten pobudzający wyobraźnię sposób kampania południowoafrykańskiego oddziału agencji reklamowej EuroRSCG South Africa porusza problem zmian klimatycznych. Umieszczone na reklamie hasło przestrzega „We have to change. Before the earth does” („Musimy się zmienić zanim zrobi to Ziemia”)
7 grudnia 2009 odbędzie się w Kopenhadze specjalny szczyt klimatyczny ONZ. Będzie na nim dyskutowana treść nowego międzynarodowego traktatu o zmniejszeniu emisji gazów cieplarnianych. Organizacje proekologicznie aktywnie lobbują wprowadzenie jak najbardziej restrykcyjnych norm, bo – jak przekonują – czas nagli: jeśli teraz nie podejmiemy odpowiedzialnych decyzji to globalnego ocieplenia nie będzie można zatrzymać. Miałoby to katastrofalne konsekwencje dla ekosystemu ziemi: huragany, susze, przesunięcie stref klimatycznych, a wraz z podnoszeniem się poziomu oceanów systematyczne podtapianie nisko leżących terenów.
Reklama zachęca do przyłączenia się do akcji prowadzonej za pośrednictwem strony www.timeforclimatejustice.com. „Tik-takowa” kampania, której trzonem jest ta właśnie strona, prowadzona jest na całym świecie z dużym rozmachem i zainteresowaniem opinii publicznej.
M.Świejkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa