Mięso w spódniczce i worek treningowy w sukience stanowią dobitną kreacyjnie metaforę tego, jak niektórzy mężczyźni traktują kobiety. Amerykańska kampania z listopada 2008 roku stanowi sprzeciw wobec przemocy stosowanej przez mężczyzn wobec swoich partnerek. Zorganizowała ją Rhode Island Coalition Against Domestic Violence we współpracy z agencją Bilinki & Groggins.
Kampania uświadamia, że choć większość mężczyzn nie akceptuje przemocy wobec kobiet, to niewielu z nich o tym ma odwagę głośno mówić, a właśnie opinia mężczyzn jest skutecznym narzędziem w walce z tym procederem.
Nazwa kampanii:
Piece of meat / Punching bag
Czas:
2008.11.1 - 2008.1.30
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Rhode Island Coalition Against Domestic Violence
Media:
Prasa
Wykonawca:
Bilinki & Groggins (Providence)
Adresaci:
Mężczyźni
Hasło kampani:
It's not acceptable to treat a woman like one. Most men agree, but few speak out. Please, be heard. A man's voice is an effective way to change demeaning societal attitudes towards women.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2024
Łatwiejszy do wykrycia
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę