Fałszywe kosmetyki z fałszywą nazwą (Creme Vole nieistniejącej marki HAON laboratoires) i równie fałszywą zawartością pojawiły się w prawdziwej prasie niemieckiej pod koniec 2008 roku. Po oderwaniu opakowania z kosmetykiem od kartki ujawniała się pod spodem fotografia małego płaczącego z bólu szympansa. Sam akt odrywania torebki sprawiał wrażenie ranienia zwierzęcia.
Celem niemieckiej grupy NOAH, która wraz ze stale z nią współpracującą agencją Jung von Matt/Alster ,zrealizowała tę akcję, jest zminimalizowanie cierpienia zadawanego przez ludzi zwierzętom. Celem zaś kampanii "Sample" było uświadomienie bólu odczuwanego przez zwierzęta poddawane eksperymentom przez producentów kosmetyków i zachęcenie odbiorców do wsparcia finansowego działań organizacji na rzecz zaprzestania testowania kosmetyków na zwierzętach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie