────── 02.02.2010
Na nie nigdy nie jest za późno
"Każdy z nas ma marzenia, ale nie każdy ma szansę by je zrealizować" – mówi Małgorzata Kożuchowska w reklamie kampanii 1% "Uwierz w marzenia" Fundacji Mam Marzenie, której zamierzeniem jest dotarcie do jak największego grona podatników – osób mogących i chcących podzielić się swoim podatkiem 1% – na rzecz realizacji marzeń dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu.
Kampania od lutego prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie i internecie. Media nieodpłatnie, bądź za symboliczna złotówkę, udostępniły Fundacji swoje powierzchnie reklamowe i czas antenowy
Nazwa kampanii:
Uwierz w marzenia
Czas:
2010.2.1 - 2010.4.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Mam Marzenie
Media:
Telewizja, radio, internet, prasa
Wykonawca:
Adliner
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Uwierz w marzenia, na nie nigdy nie jest za późno
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie