Brązowy Lew w kategorii "Prasa" na tegorocznym Festiwalu w Cannes przypadł m.in. portugalskiej kampanii "He’s just showing Amnesty’s phone number" zorganizowanej przez tamtejszy oddział Amnesty International. Hasło na reklamach tłumaczy, że mężczyzna na zdjęciu nic złego nie zrobił, pokazuje tylko numer telefonu do AI. "He’s done nothing. He’s just showing Amnesty’s phone number. Discriminating is not human. Denounce it.") Kolor skóry czy wyznawana religia to nie przestępstwo, a uleganie stereotypowemu ocenianiu innych to dyskryminacja godna potępienia.
Nazwa kampanii:
He’s just showing Amnesty’s phone number
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.15
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Amnistia Internacional
Media:
Prasa
Wykonawca:
McCann Erickson (Lisbon)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
He’s just showing Amnesty’s phone number
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”