Erotyczna telenowela zmienia się w thriller
Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Pozornie nic nie zakłóca przesyconej erotyzmem beztroski. Do czasu kiedy nie pojawiają się inni „aktorzy”.
Tuż za grupą roznegliżowanych, powiązanych ze sobą seksualnymi fascynacjami bohaterów, po zalanej słońcem łące biegną: syfilis, rzeżączka, HIV i wirusowe zapalenie wątroby typu B.
Romantyczno – erotyczny film zmienia się w thriller klasy B.
Spot w konwencji filmu erotycznego zrealizowano w ramach kampanii "The Chase" ("Pościg") na zlecenie francuskiej organizacji INPES czyli Narodowego Instytutu ds. Prewencji i Edukacji Zdrowotnej. Celem kampanii jest nie tylko zwrócenie uwagi odbiorców na problem chorób przenoszonych drogą płciową, ale uświadomienie im także, że kultura popularna omija te aspekty życia seksualnego, które wiążą się z odpowiedzialnością. Tymczasem zbyt spontaniczny, romantyczny i kolorowy seks, pokazywany w mediach, może być groźny dla zdrowia i zycia. Miliony ludzi na skutek swojej bezmyślności cierpi na poważne choroby przenoszone drogą płciową.
K .Lipińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa