Mieniąca się barwami girlanda świateł w akompaniamencie francuskiej wersji „Jingle Bells” w wykonaniu Dalidy stopniowo okazuje się być sceną wypadku samochodowego.
Alkohol to wciąż główna przyczyna wypadków śmiertelnych na drodze, dlatego francuska organizacja Road Safety and Insurance Association Prevention postanowiła zrealizować kampanię informującą kierowców o skutkach prowadzenia pojazdów w stanie nietrzeźwym, szczególnie w Sylwestra. Wykonawca- agencja Y&R Paris odwróciła typową symbolikę świąteczną, wskazując na atmosferę hasłem: "Get smashed at the party, not on the road". (gra słów – 'get smashed’ to potocznie 'upić się’, a samo 'smashed’ oznacza 'zmiażdżony’; "Bądź pijany na przyjęciu, nie na drodze"). Kampanię uzupełnia 5000 plaktatów rozmieszczonych w strategicznych miejscach.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia