Nad samochodami, jadącymi sznurem po ruchliwej drodze, unoszą się kolorowe emotikony.
Niektórzy kierowcy wewnątrz swoich pojazdów nie są tak uprzejmi, uczynni i cierpliwi jak byliby w bezpośrednim kontakcie z innymi. Odbiorca kampanii szybko ich rozpozna po popularnych emotikonach, wyrażających radość, smutek, czy złość, zawieszonych nad ich głowami.
Siadając za kierownicą ludzie zabierają ze sobą w drogę różne emocje oraz nastroje i nieświadomie dzielą się nimi z innymi użytkownikami drogi, nieświadomie wpływają też na bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Rodzaj emotikonów (uśmiech lub złość) wykorzystanych w krótkim spocie zależy od złego lub dobrego zachowania się i sposobu poruszania na drodze: wolna jazda czy szybka, wypoczęty czy zmęczony kierowca, skupiony czy rozproszony. Celem kampanii jest chęć zwrócenia uwagi, że to nie samochody mają myśleć na drodze, lecz ludzie oraz realne wpłynięcie na zmianę stylu jazdy wielu niecierpliwych i nietolerancyjnych kierowców. Pomysł nad wyraz prosty i zrozumiały dla odbiorcy kampanii, emotikony bawią trafnością, zwięzłością i fantazją formy, ale skuteczność przekazu każdy kierowca powinien ocenić indywidualnie.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem