Na oryginalny pomysł wpadli twórcy kampanii mającej uwrażliwić Ekwadorczyków na skutki efektu cieplarnianego. W mieście Quito w miejscach publicznych – parkach, centrach handlowych, placach – postawiono wieże ratownicze, drabinki basenowe i oraz ratowników (w tych rolach wystąpili aktorzy). Ulotki przez nich rozdawane przechodniom, także w basenowym stylu, ostrzegały „El Agua está llegando a lugares donde nunca antes llego. Detengamos el Calentamiento Global." (“Woda dotrze do miejsc, w których nigdy przedtem nie była. Powstrzymajmy efekt cieplarniany”).
Informacja, była też zaproszeniem na stronę www.fnatura.org, gdzie można dowiedzieć się tego, jak oszczędzać energię i zatrzymać efekt cieplarniany. W przystępny sposób pokazane są sposoby dbania o zasoby energii w domu, biurze i na ulicy. W trakcie trwania kampanii aktywność na stronie zwiększyła się o 130%, logowanie na stronę wzrosło natomiast o 110%.
Organizacja Fundacion Natura zajmuje się działaniami na rzecz ochrony środowiska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem