Kosmicznego kota śledzik nie obchodzi
Niech się ludzie martwią zagładą Ziemi. My jesteśmy kotami w kosmosie – złowieszczo śmieje się grupa wyglądających odpychająco, animowanych kocurów. Z lekceważeniem traktują gazetowe doniesienia, że niedługo na świecie może zabraknąć ryb, jednak ta właśnie wiadomość ma poruszyć adresatów kampanii.
Kampania przygotowana dla WWF Polska przez agencję PZL ma promować produkty oznaczone certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC (ang. the Marine Stewardship Council). Wraz z naukowcami, rybakami oraz organizacjami ekologicznymi MSC opracowało standardy środowiskowe w tym zakresie i produktom spełniającym te standardy przyznaje odpowiedni certyfikat.
WWF Polska prowadzi także konkurs na przepis kulinarny za pomocą Facebookowej aplikacji "Zrównoważony Śledzik". Szczegóły znajdują się na profilu organizacji oraz na stronie www.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków