────── 31.03.2009
Zrobiło się strasznie
Pod koniec marca ruszyła kampania przypominająca o tym, że alkoholizm atakuje podstępem. Nie ważne co się pije, w jakich ilościach, ani w jakim towarzystwie – nigdy nie wiadomo, kiedy przekracza się granicę, za którą robi się 'strasznie’. Wspólna kampania dziennika Rzeczpospolita, w którym ukazują się reklamy, oraz Wspólnoty Anonimowych Alkoholików uzmysławia istnienie subtelnej, trudno dostrzegalnej granicy między jeszcze zabawą a już chorobą.
Kampanię realizuje agencja BBDO Warszawa, pod nadzorem Przemka Bogdanowicza. Autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski z domu produkcyjnego Shoot Me.
Nazwa kampanii:
Nagle zrobiło się strasznie?
Czas:
2009.3.26
Kraje:
Polska
Nadawca:
Wspólnota Anonimowych Alkoholików, dziennik Rzeczpospolita
Media:
Prasa
Wykonawca:
BBDO Warszawa
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Nie da się określić, kiedy zabawa staje się chorobą. Nie próbuj tego sprawdzić
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca