Wpływ królika na literata
Niewidzialny przyjaciel o osobliwym imieniu, potwory ukrywające się pod łóżkiem czy wróżki mieszkające na strychu. Dziecięca wyobraźnia to niezwykły świat, który – jak mówi klasyka literatury – rozpościera się po drugiej stronie lustra i sięga daleko w głąb starej szafy. Jednak czasem, co przedstawia spot francuskiej kampanii z marca br., historie opowiadane z przejęciem przez dzieci zderzają się z racjonalnym głosem dorosłych "nie opowiadaj głupstw".
Agencja H z Paryża wykorzystała postać młodego autora "Alicji w Krainie Czarów", by pokazać, że w każdym dziecku tkwi olbrzymi potencjał, który może decydować o jego przyszłości, a rodzice nie powinni go lekceważyć i umniejszać wielki królik i szeroko uśmiechnięty kot są bohaterami książki, którą Carroll napisał jako dorosły człowiek, ale twórcy postanowili pokazać ich jako wytwór rozbudzonej wyobraźni kilkuletniego Lewisa.
"Uwierz w potencjał każdego dziecka" – głosi hasło kampanii zainicjowanej przez organizację Acadomia, wspierającą francuskie szkolnictwo. Warto uwierzyć, by nie zmarnować tego, co w dziecku najcenniejsze.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę