Oficjalny sponsor urodzin
Pozytywny, pełen ciepła spot reklamowy wraz z chwytliwym hasłem emitowany jest od końca kwietnia w największych amerykańskich stacjach telewizyjnych. Stanowi on główny element kampanii wizerunkowej Amerykańskiego Stowarzyszenia na rzecz Walki z Rakiem.
Kampania przekonuje, że podczas gdy dla zdrowych osób kolejne urodziny i odśpiewane "Sto lat" oznacza, że minął kolejny rok ich życia, dla osób, które są pokonały raka to swoisty hymn zwycięstwa nad chorobą, dzień triumfu silnej woli i ich ciężkiej walki.
Im będzie mniej zachorowań raka tym więcej będzie urodzin – przekonują organizatorzy, przypominając o istnieniu Stowarzyszenia, które właśnie przeszło rebranding i zyskało nowe hasło pozycjonujące ("The Official Sponsor Of Birthdays"). Kampania "Birthday" zachęca do wsparcia finansowego działalności ACS koncentrującej się na badaniach naukowych nad rakiem i na leczeniu oraz pozamedycznej pomocy dla osób chorych na raka oraz i dla ich rodzin.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem