Zza fotografii słodkich dziecięcych buziek wyglądają zwaliste, odpychające sylwetki osób w średnim wieku. To internetowi oszuści ruszyli na łowy w poszukiwaniu "przyjaciół" wśród (nie)swoich rówieśników.
"Internet entertains. But some jokes aren’t funny" (Internet bawi. Ale niektóre żarty nie są śmieszne) – ostrzega hasło-podpis pod plakatami autorstwa brazylijskiej agencji Intertotal Comunicaçao. Kampania Internet conscious (Świadomy w internecie) powstała z inicjatywy portalu Mais AB, aby zwrócić uwagę na konieczność cyfrowej edukacji najmłodszych w zakresie zagrożeń jakie czają się na nich w sieci. Dzień dziecka, obchodzony w ojczyźnie samby w październiku, nadawcy reklamowego przekazu uznali za doskonałą ku temu okazję.
Koncept, na którym oparto opisane kreacje nie jest wprawdzie szczególnie nowatorski, jednak wciąż posiada dużą siłę wyrazu.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa