Karramba! Kto jest prawdziwym ojcem Pablita?
Kto okaże się ojcem Pablita? To pytanie zostaje otwarte w kolejnej odsłonie kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji.
Celem kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji oraz pięciu największych nadawców – TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls – jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.
Głównym narzędziem komunikacji są spoty telewizyjne emitowane do roku 2013 w dwóch głównych etapach. W etapie pierwszym odbiorcy zachęcani będą do skorzystania z możliwości, jakie już teraz daje telewizja cyfrowa. W etapie drugim nacisk położony zostanie natomiast na zbliżające się terminy wyłączenia sygnału analogowego. Łącznie przygotowano 9 spotów telewizyjnych, sfinansowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji oraz stacje telewizyjne. Wszystkie filmy opierają się na humorystycznym odwołaniu do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. Czwarty spot z serii, po Starym Kinie, Adamie Słodowym i Smoku Telesforze pokazuje scenę z telenoweli, gdzie w pełnej napięcia atmosferze i "bogatej" dekoracji salonu ma się okazać kto jest prawdziwym ojcem Pablita…
Równocześnie rusza emisja krótkich spotów edukacyjnych, w których bohaterka, babcia Lodzia poznaje świat telewizji naziemnej. Poza przygodami babci, na ekrany trafi też 8 krótkich audycji na temat instalacji telewizji naziemnej, przedstawiających w prosty sposób proces cyfryzacji telewizji.
Wszystkie spoty mają przeprowadzić Polaków przez zmianę sygnału analogowego na cyfrowy, pokazać jak i co trzeba zmienić, co ewn. kupić, jak zamontować, skąd czerpać informacje, do kogo zwrócić się o pomoc.
Za realizację spotów odpowiedzialna jest Fabryka Komunikacji Społecznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca