Genialny belgijski śledczy Herkules Poirot przypomina, że już niedługo w Polsce nie będzie można odbierać sygnału analogowego. Rozpoczęła się zimowa odsłona medialna kampanii dotyczącej wprowadzenia w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej.
Po reaktywacji Adama Słodowego i smoka Telesfora, którzy zapowiadali z końcem lata polskim telewidzom rozpoczęcie procesu cyfryzacji, tym razem przypomniano telewidzom postać słynnego bohatera literackiego, stworzonego przez Agathę Christie. W ramach przyjętej strategii kampanii Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji emitowane są ogólne reklamy przypominające telewidzom o konieczności dostosowania się do wymogów nadawania cyfrowego oraz spoty komunikujące o poszczególnych rejonach Polski, gdzie będą miały miejsca wyłączenia. W ramach kampanii przygotowano także spoty Stare Kino, Telenowela, Teleturniej, Mecz, Pogoda i Bajka.
Zastąpienie tradycyjnej techniki nadawania analogowego nowoczesną technologią cyfrową ma na celu poprawę jakości obrazu i dźwięku oraz eliminację zakłóceń jakie występują przy nadawaniu tradycyjnym. Emisje cyfrowe pozwalają na bardziej efektywne wykorzystanie częstotliwości, dzięki czemu dostępna będzie większa liczba programów niż dotychczas. Zmiana sposobu nadawania sygnału jest przeprowadzona stopniowo, a cała Polska została podzielona na obszary, gdzie we właściwym czasie sygnał tradycyjny zostanie zastąpiony cyfrowym.
Za scenariusz wszystkich reklam odpowiada zespół kreatywny FKS. Reżyserią zajął się Michał Gazda, a za zdjęcia odpowiadał Piotr Szczepański. Spoty będą emitowane na antenie TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN, TV Puls, TV4.
Kampania informacyjna Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji będzie trwała do lipca 2013 roku, kiedy to na całym obszarze Polski sygnał analogowy zastąpiony zostanie sygnałem cyfrowym.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca