W odpowiedzi na zły, z ekologicznego punktu widzenia, nawyk gości hotelowych w Południowej Afryce, czyli nagminne pozostawianie włączonego światła w pokojach hotelowych, powstała kampania "Switch". Jej nośnikiem stały się włączniki światła, na które naklejono naklejki ze zdjęciem dymiącego komina. Miały one za zadanie nakłonić mieszkańców hoteli do większej rozwagi w użytkowaniu energii elektrycznej, czyli do gaszenia światła przy wychodzeniu z pokoju.
Kampanię z inicjatywy WWF zorganizowała agencja Ogilvy z Kapsztadu.
Nazwa kampanii:
Switch
Czas:
2008.2.1 - 2008.2.29
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
WWF
Media:
Naklejki
Wykonawca:
Ogilvy (RPA)
Adresaci:
Goście hotelowi
Hasło kampani:
Please, switch off when you leave your room
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2024
Łatwiejszy do wykrycia
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę