Ruszyła kampania XI Dnia Papieskiego. Fundacja Świętego Mikołaja – wspólnie z Fundacją Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia” – rozpoczęła ogólnopolską multimedialną kampanię społeczną promującą XI Dzień Papieski. Celem akcji jest rozpowszechnianie myśli Jana Pawła II oraz zbiórka pieniędzy na rzecz programu stypendialnego dla ubogiej i zdolnej młodzieży z terenów wiejskich. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się pod hasłem „Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy”.
Fundacja Świętego Mikołaja wspiera organizację kampanii Dnia Papieskiego od 2005 roku. Tegoroczna edycja ruszyła 16 września, a najbardziej intensywne działania planowane są na okres od 1 do 9 października. W całej Polsce pojawi się łącznie ponad 100 billboardów i 400 citylightów. Równocześnie w środkach komunikacji miejskiej pojawią się 4 tysiące plakatów, a ponad 10 tysięcy plakatów trafi do parafii w całej Polsce. W kampanii użyte zostaną także 2 siatki wielkoformatowe, 30-sekundowy film reklamowy, spoty radiowe, reklamy prasowe i reklamy w internecie.
– Obchody tegorocznego Dnia Papieskiego będą miały szczególny charakter ze względu na beatyfikację Papieża Polaka. Zorganizowana w tym roku kampania promocyjna opiera się na haśle ”Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy”. Papież zawsze przypominał, że bez modlitwy nie może być autentycznego życia chrześcijańskiego. Bez względu na okoliczności i natłok obowiązków zawsze znajdował czas na modlitewne skupienie, dając w ten sposób świadectwo, że jest ono bardzo dziś potrzebne. – mówi Leszek Zaborowski, koordynator z Fundacji Świętego Mikołaja, współorganizującej kampanię.
Oprócz promocji hasła kampania zachęca także do wpłat na stypendia dla ubogiej i zdolnej młodzieży. Fundusz stypendialny można wesprzeć wysyłając SMS pod numer 7250 (koszt 2,46 zł z VAT), dzwoniąc na numer: 0 704 20 7250 (2,50 zł z VAT) lub wpłacając pieniądze na konto Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia: 81 1320 1104 2979 6023 2000 0001.
Za pozyskanie mediów na rzecz kampanii XI Dnia Papieskiego odpowiadają: dom mediowy Starcom oraz Fundacja Świętego Mikołaja. Autorem kreacji jest Dariusz Karłowicz. Zdjęcia udostępniło Archiwum Telewizji Watykańskiej. Montażystą spotu oraz reklamy radiowej jest Marek Cichy. W spocie wykorzystano utwór w wykonaniu Scholi i braci dominikanów z Krakowa. Większość prac przy organizacji kampanii wykonywana jest bezpłatnie, podobnie jak udostępnienie powierzchni reklamowej na jej potrzeby.
Podczas obchodów Dnia Papieskiego odbywają się liczne koncerty, spotkania, konferencje poświęcone myśli Jana Pawła II.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie