────── 30.03.2008
Mustang ujarzmiony
Prosta i urocza kampania ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich z marca 2008 roku. Czy przekona odbiorców do ograniczenia prędkości – to już zupełnie inna kwestia, która – jak się może wydawać – ustąpiła miejsca wadze działań promocyjnych agencji reklamowej Publinet z Dubaju. "Obey speed limits" (Przestrzegaj ograniczeń prędkości) zachęca do przestrzegania przepisów drogowych i do wolniejszej, spokojniejszej jazdy samochodem.
Nazwa kampanii:
Obey speed limits
Czas:
2008.3.10 - 2008.3.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Nadawca:
Publinet (Dubai)
Media:
Prasa
Wykonawca:
Publinet (Dubai)
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Obey speed limits
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem