Śmierć stojąca groźnie za lustrem przy drodze w chińskiej kampanii drogowej z czerwca br. miała skłonić kierowców do unikania picia alkoholu przed prowadzeniem samochodu. Po dwóch drinkach poziom skupienia w trakcie jazdy autem spada do 76% (The truth. After two drinks, your attention while driving will diminish by up to 76%. CAA reminds you not to drink and drive.). To wystarcza by widzieć drogę w inny sposób niż ona faktycznie wygląda.
Nazwa kampanii:
Mirror
Czas:
2008.6.1 - 2008.6.21
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Chiny
Nadawca:
China Automobile Association
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Ice Cream Communications
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
The truth. After two drinks, your attention while driving will diminish by up to 76%. CAA reminds you not to drink and drive.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem