Nie tylko leki
Pod hasłem "Nie tylko leki leczą" na początku kwietnia ruszyła kampania Stowarzyszenia Wspierania Onkologii UNICORN, która promuje psychoonkologię w leczeniu choroby nowotworowej oraz zachęca do oddawania 1% podatku na organizację.
Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji “Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę” i kolejnym krokiem w przełamywaniu negatywnego przekazu, jaki towarzyszy chorobie nowotworowej.
Akcja zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz Centrum Psychoonkologii prowadzonego przez organizację, w którym prowadzone są m.in. warsztaty edukacyjno-terapeutyczne, konsultacje ze specjalistami, rehabilitacja oraz grupy wsparcia dla osób znajdujących się w kryzysie wywołanym chorobą nowotworową.
Kampania uświadamia znaczenie psychoonkologii w walce z chorobą nowotoworową – sukces w walce z rakiem może wesprzeć aktywna postawa. Stowarzyszenie chce być źródłem wiedzy, ośrodkiem budowania nowych postaw wobec choroby i wobec chorych, przebudowy klimatu wokół onkologii, aby słowo „rak” nie kojarzyło się z wyrokiem i wycofaniem z wszelkiej społecznej aktywności.
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Young & Rubicam Brands, studiem Photo Shop oraz firmami Mediaedge:cia i Ströer Polska.
Ubiegłoroczna odsłona kampanii zajęła 1. miejsce w konkursie Newsweeka w kategorii 'kampanie internetowe 1%’. Tegoroczna edycja znalazła się w półfinale we czterech zgłoszonych kategoriach: 'plakat lokalny, plakat ogólnopolski, prasa lokalna oraz prasa ogólnopolska’.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie