Mroczna ręka ostrzegająca rodziców. Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii Stop Pedofilom. To kontynuacja prowadzonej przez fundację Kidprotect.pl walki o bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników internetu.
Layout kampanii przedstawia fotografię dziecięcego pokoju. Na pierwszym planie stoi komputer, zza którego wyłania się mroczna ręka dorosłego człowieka. Całość opatrzona jest hasłem: „W internecie czatują nie tylko dzieci”. Reklama pokazuje, że pedofilia jest dobrze zamaskowana. Ostrzega rodziców, którzy sądzą, że ich dziecko spędzając czas na internetowych czatach obraca się w gronie rówieśników i przyjaciół.
Kreacja została zrealizowana przez agencję JWT, zdjęcie wykonał Szymon Świętochowski.
Reklamy znajdują się w prasie i na stronie internetowej kampanii. Fundacja zbiera środki, aby mogły one zostać udostępnione również na citylightach.
W ramach kampanii odbywają się szkolenia przeznaczone dla organów ścigania (policja, żandarmeria wojskowa) oraz wymiaru sprawiedliwości (prokuratury, sądy). Dotyczą przede wszystkim przestępczości seksualnej wobec dzieci w internecie. – Prowadziliśmy szkolenia w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, byliśmy współinicjatorem powstania Akademii Taktyki Zwalczania Przestępczości Elektronicznej w Szkole Policji w Pile, organizowaliśmy spotkania dla specjalistów ds. nieletnich w komendach wojewódzkich we Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Białymstoku i Kielcach – mówi Jakub Śpiewanek, prezes fundacji.
Kidprotect.pl jest fundacją non for profit. Działa od 2002 roku. Zajmuje się głównie przeciwdziałaniem przestępczości seksualnej w Internecie. Poprzez liczne kampanie i szkolenia stara się zarówno pomagać ofiarom jak i leczyć sprawców.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronach internetowych www.kidprotect.pl i www.stoppedofilom.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!