Z 80 mld euro dobrze nam się układa
Na lata 2007- 2013 Polska otrzymała ponad 80 mld Euro z Funduszy Europejskich. Na podstawie badań opinii publicznej stwierdzono, że świadomość istoty roli i znaczenia Funduszy Europejskich jest w polskim społeczeństwie powierzchowna. Dlatego też w ramach programu operacyjnego Pomoc Techniczna – Ministerstwo Rozwoju Regionalnego rozpoczęło działania komunikacyjno – informacyjne.
Na zlecenie MRR Grupa Eskadra przygotowała i zrealizowała 2 spoty telewizyjne promujące Narodową Strategię Spójności i Fundusze Europejskie w Polsce.
„Dobrze nam się układa” jest spotem skierowanym do całego społeczeństwa, szczególnie do osób dorosłych. Występujące w nim dzieci własnymi rączkami budują nową Polskę – ma to uświadomić Polakom, że dzięki funduszom unijnym dostępnym w ramach Narodowej Strategii Spójności ich gmina, region i cały kraj mają ogromne możliwości rozwoju. „Dobrze nam się układa” to komunikat podstawowy, na którym zbudowana została strategia kampanii. Ta z kolei w całości opiera się o powstałą z Ministerstwie Strategię Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007 – 2013. Idea przewodnia Funduszy Europejskich brzmi „Fundusze Europejskie = napęd twórczych przemian”.
„Świetny program” to drugi film, skierowany do młodzieży. Ma na celu zaszczepienie pozytywnego nastawienia do Funduszy, wytłumaczenia ich wagi i znaczenia dla ich przyszłości. W spocie wykorzystano mechanizm gry komputerowej.
Spoty emitowane są w kanałach TVP, TVN, TVN24, TV 4, Polsat, Discovery Chanel, Animal Planet. Trwają prace nad kreacją reklamy zewnętrznej dla Ministerstwa. Na billboardach wystąpią 3 pary dzieci ze spotu. Kampania outdoorowa pojawi się w lutym.
Komentarz Redakcji Kampania ma zachęcić beneficjentów do korzystania z funduszy oraz rozpopularyzować je w społeczeństwie przy pomocy jednolitego systemu graficznego i prostszego języka. Stylistyka filmów nawiązuje lekko do stylistyki kiczu i bajek dla dzieci – ale być może ten prostszy język (także wizualny) będzie skuteczny. Podobno tak wynika z badań…
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie