Tylko ciągłe doskonalenie się pozwala osiągnąć mistrzostwo – tak właścicielka firmy tłumaczy dlaczego finansuje edukację swoich podwładnych. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości promuje wśród menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw rozwijanie kompetencji swoich pracowników. Na początku marca br. ruszyła medialna odsłona kampanii społecznej "Szkolenia – to się opłaca!". Realizowany od października ubiegłego roku projekt potrwa do końca czerwca 2011 r.
W 2008 r. w Unii Europejskiej jakąkolwiek formą podnoszenia kompetencji zawodowych objętych było średnio 9,5% osób w wieku 25 – 64 lat. Wskaźnik ten dla Polski wynosił jedynie 4,7%, podczas gdy w Danii i Szwecji przekroczył 30%. Unia, chcąc podnieść kwalifikacje i efektywność pracowników, założyła, że w 2010 r. 12,5% osób dorosłych powinno brać udział w kształceniu ustawicznym, a do 2020 r. liczba ta ma wzrosnąć do 15%.
Kampania "Szkolenia – to się opłaca!" ma zwrócić uwagę przedsiębiorców na konieczność inwestowania w kadry oraz na korzyści z tego tytułu dla firmy. Ma motywować właścicieli firm do podejmowania działań w celu podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników, np. poprzez prowadzenie polityki szkoleniowej.
Akcja będzie promowana w radiu, telewizji, prasie, internecie, a także poprzez działania PR. Informacje będą dystrybuowane podczas targów branżowych w całej Polsce oraz podczas regionalnych debat i konferencji na temat roli szkoleń w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy.
Kampanię medialną organizuje konsorcjum, na którego czele stoi ECORYS Polska.
Do dyspozycji pracodawców przygotowano bazę ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i infolinię 0 801 808 108.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!