Z okazji Światowego Dnia Wody w ubiegły piątek w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny odbył się koncert oraz pokaz mody. Polskie gwiazdy zaprezentowały projekty koszulek inspirowane problemem braku wody na świecie stworzone przez młodych polskich grafików. Na wybiegu można było podziwiać Kasię Glinkę, Karinę Kunkiewicz, Dorotę Wróblewską, Magdę Górską, Wojciecha Malajkata oraz Leszka Stanka. W części muzycznej wystąpili Marika, Sidney Polak i aFrykasy sunSystem. Wieczór poprowadzili ambasadorowie Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej – Piotr Adamczyk oraz Agata Buzek, która jest zarazem ambasadorką akcji Woda dla Afryki prowadzonej wspólnie przez PAH i Cisowiankę. Janina Ochojska – szefowa Polskiej Akcji Humanitarnej – podziękowała wszystkim za wsparcie działań Fundacji na rzecz zapewnienia dostępu do wody pitnej na świecie.
Wieczór w Fabryce Trzciny był okazją do wsparcia działań Polskiej Akcji Humanitarnej – biletem wstępu na to wydarzenie była niebieska opaska. Całość zebranej w ten sposób kwoty zasiliło konto Kampanii Wodnej.
Wieczór w Fabryce Trzciny i obchodzony 22 marca Światowy Dzień Wody są okazją do zastanowienia, jak można przyczynić się do poprawy warunków, a nawet ratowania życia ludzi w odległych regionach świata, gdzie dostęp do wody nie jest czymś oczywistym. Pomimo, że woda stanowi trzy czwarte ziemi tylko jeden procent jej zasobów to woda zdatna do picia. Problem wodny uznaje się za jeden z największych problemów globalnych współczesnego świata. Według danych ONZ 884 miliony ludzi na świecie wciąż nie ma dostępu do bezpiecznych źródeł wody, a 2,5 miliarda ludzi cierpi z powodu chorób wywołanych brakiem infrastruktury sanitarnej.
Aby przyłączyć się do Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej można m.in.:
– przekazać dowolną kwotę na konto Fundacji,
– kupić specjalną butelkę Cisowianki 0,33 l w całości dedykowaną budowie studni w Afryce,
– przekazać 1% podatku (KRS 0000136833) lub
– zakupić specjalne „gadżety wodne” dostępne na stronie internetowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS