Billboard po powodzi
Billboardy prezentujące atrakcyjne niemieckie miasta zostały częściowo zniszczone i pokryte imitacją mułu rzecznego. Nie jest to oczywista forma zachęcania turystów do odwiedzin. Jednak w tym przypadku ten ciekawy pomysł kreacyjny agencji Heye z Monachium spełnia inną funkcję.
3 bilbordy stworzone na zlecenie fundraisingowej organizacji Aktion Deutschland Hilft działającej na rzecz ofiar powodzi, nie tylko promują trzy znane miasta Niemiec następującymi hasłami: "Dresden: experience history on the waterfront of the Elbe; Passau: unforgettable moments in the three river city; Regensburg: unique impressions alongside the Donau" ("Drezno: Doświadcz historii nad brzegiem Łaby; Pasawa: niezapomniane momenty w mieście trzech rzek; Ratyzbona: niepowtarzalne wrażenia nad Dunajem"), ale również przypominają o tegorocznej powodzi stulecia, która spustoszyła inne miasta Niemiec.
Przewodnim celem tej ambientowej akcji pod hasłem "The water is gone, but the damages remain" ("Woda ustąpiła, ale zniszczenia pozostały") jest poszukiwanie wsparcia finansowego dla ofiar powodzi oraz pozyskiwanie środków na ochronę miast i odbudowę strat, a także rozwijanie świadomości na temat realnych zagrożeń, na jakie wystawione są miasta położone nad wielkimi rzekami. Zainteresowani problemem mogą wesprzeć kampanię wysyłając sms pod numer podany na każdym z bilbordów.
Akcja przebiega w miastach, których nie dotknęła powódź.
Marta Reutt
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem