W Indiach w lutym miała miejsce kampania prezentująca na reklamach papierowe zwierzątka wyrzucane do kosza na śmieci i wokół niego na podłogę. Śmieci uformowane na kształt zwierząt symbolizują niszczenie środowiska naturalnego poprzez nadmierne i nierozsądne marnowanie papieru przez ludzi. Kampania Wildlife SOS wzywa prostym hasłem do oszczędności – "Save Paper. Save Wildlife".
Nazwa kampanii:
Animals
Czas:
2009.2.1 - 2009.2.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Indie
Nadawca:
Wildlife SOS
Media:
Prasa, billboardy
Wykonawca:
Sudler & Hennessey (Mumbai)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Save Paper. Save Wildlife.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem