Po raz pierwszy w historii Wojsko Polskie przygotowało społeczną kampanię reklamową zachęcającą do zawodowej służby wojskowej. Działania te wsparli partnerzy instytucjonalni i społeczni: Telewizja Polska, Poczta Polska, Polskie Koleje Państwowe, Agora S.A, Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP.
Kampania ma związek z procesem pełnej profesjonalizacji Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej oraz planowanym całkowitym zawieszeniem poboru do zasadniczej służby wojskowej.
Celem kampanii jest pozyskanie najbardziej wartościowych kandydatów do służby nadterminowej oraz do korpusów: szeregowych, podoficerów i oficerów zawodowych. Istotna jest również promocja zawodu żołnierza i kariery w Wojsku Polskim.
W pierwszym etapie kampanii, który trwał od 15 maja do 15 czerwca, skierowanej do młodzieży w wieku 17-25 lat, zastosowano plakat Andrzeja Pągowskiego, umieszczony na 600 miniboradach na terenie całego kraju.
1 sierpnia rozpoczyna się drugi etap kampanii, w ramach którego w największych miastach Polski (m.in. Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Lublin, Łódź, Szczecin) oraz w kilkuset miejscowościach zawiśnie 2000 plakatów wielkoformatowych z hasłem „Zawód żołnierz. Dołącz do najlepszych”. Tego dnia rozpocznie się również emisja 30-sekundowego spotu reklamowego w TVP1, TVP2 oraz TVP INFO.
Zdjęcia do spotu, przygotowanego przez zwycięzcę konkursu na telewizyjny materiał reklamowy – agencję reklamową Vena Art. z Lublina, realizowano m.in. w 31 Bazie Lotniczej w Krzesinach, 17 Wielkopolskiej Brygadzie Zmechanizowanej w Międzyrzeczu, 3 Brygadzie Zmechanizowanej w Lublinie, 3. Flotylli Okrętów w Gdyni oraz 2 Pułku Rozpoznawczym w Hrubieszowie.
Ponownie pojawią się plakaty promujące Wojsko Polskie w urzędach pocztowych i remizach strażackich, a ponadto na dworcach kolejowych (od 15 sierpnia). Dzięki wsparciu Agory S.A we wrześniu wydrukowane zostaną bezpłatne reklamy prasowe.
Zakończenie kampanii planowane jest na koniec września br.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca