Szymon Majewski bez szans?
Szymon Majewski w roli właściciela objazdowego teatru lalek pokazuje w najnowszej kampanii Fundacji im. Batorego swoje alternatywne życie wobec tego, który prowadzi teraz. Kampania stawia pytanie – co by było, gdyby ktoś, kogo znamy i cenimy, nie miał w dzieciństwie możliwości rozwoju na miarę swoich talentów i zdolności? Co robiłby dzisiaj? Jak zrealizowałby swoją młodzieńczą pasję?
Elementem kampanii jest także możliwość zaproponowania bohatera kolejnego spotu reklamowego – do wymyślania hipotetycznych losów innych znanych osób zaprasza internautów strona kampanii www.1procent.batory.org.pl
Środki pozyskane z wpłat 1% podatku na rzez Fundacji zostaną przekazane na prowadzony przez nią program „Równe szanse – Lokalne Programy Stypendialne”. Dzięki programowi w każdym roku szkolnym 1300 uczniów gimnazjów oraz szkół średnich z małych miejscowości, z rodzin o niskich dochodach, otrzymuje comiesięczne stypendia, umożliwiające im kontynuowanie nauki i przygotowanie się do podjęcia studiów.
Dzieci mieszkające na wsiach i w małych miastach chcą się uczyć. W filmie animowanym kampanii dziecięcy głos mówi: „Lubimy szkołę i chcemy się uczyć. Ale czasami mamy naprawdę pod górkę. Pomóż nam pokonać przeciwności losu. Wpłać 1% podatku na program Równe Szanse Fundacji Batorego. Daj dzieciom równe szanse.”
Reżyserem filmu reklamowego jest Maciej Żak, operatorem Michał Englert, a fotografie wykonał Szymon Świętochowski. Działania promocyjne kampanii są prowadzone w telewizji oraz w internecie. Spot emitowany jest w kanałach Grupy TVN oraz w Canal+.
Fundacja im Stefana Batorego w 2008 roku z wpłat 1% podatku dochodowego zebrała kwotę 521.885,91 zł. Z kwoty tej 521 404,31zł zasiliło program Równe Szanse, w ramach którego są dofinansowane programy stypendialne prowadzone przez 38 organizacji pozarządowych z całej Polski.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie