Bohatersko wybrana puszka
Segregacja śmieci? Tak, bo kosz na odpady przeznaczone do recyklingu stoi blisko tego tradycyjnego. Organiczne jedzenie? Tak, bywa tańsze. Życie zgodnie z naturą nie musi być drogą pełną wyrzeczeń. Trwający niewiele ponad minutę spot pokazuje, że pewne działania ekologiczne są w obecnych warunkach nieskomplikowane, a mimo to liczą się jako korzystne dla Ziemi.
W ten sam schemat wpisano również wybór produktów z certyfikatem MSC (Marine Stewardship Council). MSC jest organizacją pozarządową założoną w 1997 roku z inicjatywy WWF i firmy Unilever, która przyznaje certyfikaty rybom i owocom morza pozyskanym w sposób nienaruszający równowagi ekologicznej.
Świadomość, że tylko proste działania są skuteczne towarzyszy pomysłowi na popularyzację kupowania owoców morza z MSC (Marine Stewardship Council). To konkretne źródło pozyskuje ryby i skorupiaki w sposób nienaruszający równowagi ekologicznej. Według twórców kampanii decyzja o ich zakupie jest tak prosta i nasuwająca się, że nie da się postąpić inaczej. To główny koncept akcji – ekologia ma się kojarzyć z ułatwieniem i oczywistością. Oprócz głównego filmu powstały jeszcze dwa krótsze, które poruszane zagadnienie realizują w podobny sposób – jako bohaterowie chroniący środowisko przedstawione są osoby wybierające certyfikowane jedzenie dla kota czy tuńczyka w puszce.
Za kampanię odpowiada WWF, które do współpracy zaprosiło znanego ekologicznego blogera, Josha Dorfamana, znanego szerzej jako Lazy Environmentalist. Dorfman przedstawia działania ekologiczne jako nieskomplikowane i stylowe.
Dominika Charytoniuk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń