Do 18 marca na serwisie Allegro.pl trwa aukcja pod hasłem „Kup sobie blogera”. Przedmiot licytacji to gratka dla miłośników mediów- zwycięzca będzie mógł wziąć udział w nietypowych warsztatach na temat budowania marki. Poprowadzą je w dogodnym dla niego terminie autorzy najpopularniejszych blogów poświęconych mediom i reklamie (zjadamyreklamy.pl, mediafun.pl, gadzinowski.pl, hatalska.com). Cena wywoławcza to 699 złotych. Pieniądze zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej, 23-letniej studentki chorej na bardzo rzadki nowotwór, mięsaka pęcherzykowego.
Inicjatorów akcji i Paulinę łączy właśnie blogowanie. Internetowy dziennik pt. Paula i Pan Śmieciuch, w którym dziewczyna opisuje swoje zmagania z chorobą (określając je jako „sprzątanie śmieciucha”) otrzymał główne wyróżnienie w konkursie Blog Roku organizowanym przez portal Onet.pl. W tym samym konkursie laureatką głównej nagrody w kategorii Blogi Profesjonalne została Natalia Hatalska. Wygranego laptopa Hatalska postanowiła zlicytować i przekazać zysk na rzecz Pauliny Pruskiej. Chcąc zebrać więcej pieniędzy postanowiła zorganizować coś jeszcze. Na hatalska.com stwierdza „Ponieważ moim zdaniem największą wartość ma zawsze wiedza, skontaktowałam się z innymi blogerami i postanowiliśmy wystawić na aukcję… samych siebie :)”
Program czterogodzinnych warsztatów wygląda następująco:
– „O tym, jak konsument wygrał wojnę i to nie tylko w MafiaWars” – Irena Mrozek (http://zjadamyreklamy.pl) o social media;
– „Krnąbrny bloger, czyli dlaczego on nic nie pisze, kiedy ja mam TYLE do powiedzenia” – Maciej Budzich (http://blog.mediafun.pl) o skutecznym wykorzystywaniu blogów w promocji;
– „Była sobie marka…” – Jacek Gadzinowski (http://gadzinowski.pl) o budowaniu silnej marki w czasach jej słabej kondycji;
– „Gdzie by tu jeszcze umieścić reklamę i czy naprawdę tylko o to chodzi?” – Natalia Hatalska (http://hatalska.com) o niestandardowych formach komunikacji marketingowej.
Nie jest to pierwsza pomysłowa akcja na rzecz Pauliny Pruskiej. We wrześniu serwis Flaker.pl zorganizował Flakmecz – mecz piłki nożnej, w którym zmierzyły się drużyna artystów prowadzona przez Olafa Lubaszenkę oraz drużyna internautów (chętni mogli się zarejestrować i przejść eliminacje). Za każdego strzelonego gola główny sponsor, Dotpay wpłacał na konto 1000 złotych. Mecz zakończył się wynikiem 9:5 dla drużyny artystów, zebrano zatem 14 tysięcy złotych. Inna akcja, w którą zaangażowali się artyści, dziennikarze, internauci to „Rusz Tyłek – Sprzątnij Śmieciucha” z lipca 2009 r.
Kto chciałby wesprzeć blogerkę w sposób bardziej tradycyjny, może wpłacić pieniądze na konto Fundacji Świętego Mikołaja z dopiskiem „Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej”.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS