Firma Cityboard Media rozstrzygnęła Konkurs Ekoplakat™ na najlepsze projekty plakatów outdoorowych zachęcające polskie społeczeństwo do wprowadzania ekologicznych rozwiązań w życiu codziennym.
Zwyciężczyniami konkursu są Emilia Olichwier, Katarzyna Szeluk i Anna Zyśko. Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja trzech wyróżnionych prac wydrukowanych na przetwarzalnych ekoplakatach, we wskazanych przez autorki miastach. W skład jury weszli: prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Kierownik Katedry Psychologii Marketingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media i Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Emilia Olichwier (studentka grafiki na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu), autorka layoutu „Połącz przyjemne z pożytecznym” chce, by pojawił się on w Poznaniu. – Najprostsze rozwiązania są najlepsze. Tym bardziej, jeżeli można je ze sobą połączyć – wyjaśnia ideę plakatu.
„Sąd ostateczny” Katarzyny Szeluk (studentki Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów na ASP we Wrocławiu) będzie przekonywał do ekologicznych rozwiązań mieszkańców Wrocławia. – Należy pracować nad zmianą podejścia Polaków do ekologii, ponieważ dla większości z nich ta kwestia w zasadzie nie istnieje. Często uważamy różne proekologiczne działania bardziej za fanaberię niż potrzebną postawę – argumentuje.
– Jestem zwolenniczką sustainable design. Projektowania odpowiedzialnego, które wspiera pozytywne relacje ludzi ze środowiskiem naturalnym – mówi Anna Zyśko (absolwentka grafiki Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie). Plakat jej projektu pojawi się w Warszawie lub we Wrocławiu.
Konkurs jest promocją ekoplakatu™ – ekologicznego podłoża do druku w ofercie Cityboard Media. Dzięki niemu reklama nie trafi na wysypisko, lecz jest przetwarzana, a później wykorzystywana do produkcji przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym czy ogrodnictwie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS