Od 1 stycznia w księgarniach Świata Książki na terenie całej Polski można kupić kalendarz Dbamy o Nasze Życie! na rok 2010. W 4. jego edycji, realizowanej w ramach kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”, wzięło udział 12 znanych Polek wraz ze swoimi córkami. Podobnie jak w latach ubiegłych, twórcą fotografii jest Jacek Poremba. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza przeznaczony zostanie na Centrum Profilaktyki Nowotworowej przy Instytucie Onkologii w Warszawie.
W leśnych plenerach i bajkowych stylizacjach występują:
Styczeń – Danuta Stenka z Wiktorią i Pauliną
Luty – Manuela Gretkowska z Polą
Marzec – Jolanta Fraszyńska z Nastką i Anielą
Kwiecień – Maja Ostaszewska z Janiną i siostrą Matyldą
Maj – Danuta Hübner
Czerwiec – Izabela Kuna z Nadią
Lipiec – Joanna Szczepkowska z Marysią
Sierpień – Małgorzata Foremniak z Olą i Mileną
Wrzesień – Katarzyna Kowalska z Olą
Październik – Anita Lipnicka z Polą
Listopad – Jolanta Kwaśniewska z Olą
Grudzień – Katarzyna Herman z Romą
Kalendarz ma przypominać kobietom o konieczności profilaktyki raka szyjki macicy, a także o odpowiedzialności za zdrowie najbliższych. Ilustruje więzi łączące kobiety w rodzinie, wzajemną troskę i mądrość przekazywaną z pokolenia na pokolenie. Każda z bohaterek ma na ręku koronkową, ręcznie wykonaną fioletową bransoletkę, która od początku towarzyszy kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” i jest symbolem walki z rakiem szyjki macicy oraz nadziei na pokonanie tej choroby.
Organizatorem ogólnopolskiej kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” jest Polskie Towarzystwo Profilaktyki Zakażeń HPV i firma farmaceutyczna MSD.
Patronat naukowy nad kampanią sprawują: Polski Komitet Zwalczania Raka, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ginekologii Onkologicznej oraz Polskie Towarzystwo Wakcynologii. Kampanię wspiera także Fundacja Różowa Konwalia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS