Środowiskowa otyłość. Tak można określić inicjatywę belgijskiego rządu z 2006 roku. Kampania „Think about what it consumes before buying” miała na celu uwrażliwienie konsumentów na zakup tych sprzętów RTV/AGD i samochodów, które pochłanianą jak najmniejsze ilości energii. W ten sposób powstały trzy zabawne plakaty przedstawiające „napompowane” i otyłe przedmioty codziennego użytku – lodówkę, pralkę i samochód. Zdjęcia dla agencji Leo Burnett Brussels wykonał Frieke Janssens.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół