Młodzi, utalentowani i zaangażowani – wyniki konkursu YOUNG TALENTS COMMITTED
W tym roku konkursowi na „Kampanię Społeczną Roku 2010” towarzyszył rozpisany po raz pierwszy konkurs dla osób młodych, twórczych i zaangażowanych społecznie „YOUNG TALENTS COMMITTED”. Celem konkursu było wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych pomysłów na spot filmowy oraz plakat pt. „Drugie życie produktu”.
Zwycięzcami YTC w kategorii „Plakat” są:
1. miejsce: Michał Tadeusz Golański
2. miejsce: Grzegorz Layer
3. miejsce: Robert Szwarczyński
Wyróżnienie: Grzegorz Niemyski
W kategorii „Spot filmowy” nagrody otrzymali:
1. miejsce: Sebastian Straburzyński („Szansa na drugie życie. Nie zmarnuj jej”)
2. miejsce: Paweł Smoliński („Wciel się w bohatera. Ocal produkty.”)
3. miejsce: Ola Dyktyńska („Daj mi drugą szansę”)
Wyróżnienie: Natalia Langa („Nieśmiertelna / Księgarnia / Biblioteka”)
Nagrodami w konkursie są bony ufundowane przez firmę Timberland w wysokości (odpowiednio) 1000 zł, 700 zł, 500 zł i 300 zł.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS