Mężczyźni mają listopad, do kobiet należy lipiec. Movember i Julyna – dwie akcje promujące męskie i kobiece zdrowie.
Trzy kreacje kanadyjskiej kampanii „Sun don’t shine” („Słońce nie świeci”) przedstawiają wypisane ozdobnymi literami hasła – ustawione w wymownym miejscu i jednoznacznie ukształtowane – wspierające profilaktykę raka szyjki macicy: “Show your support where the sun don’t shine” (“Okaż swoje wsparcie, tam gdzie nie świeci słońce”), „Let’s win the fight against cancer one woo-hoo at a time” (“Wygrajmy z rakiem raz, dwa, trzy!”), „It’s time to embrace that 4-letter c-word. Cure.” (“Już czas uściskać słowo kuracja”).
Kampania zrealizowana została w lipcu 2011 roku przez kanadyjską agencję Cossette z Toronto na zlecenie fundacji Julyna, która promuje zdrowy styl życia oraz profilaktykę raka szyjki macicy. Jednym z jej głównych projektów jest akcja fundraisingowa „Garden of Eden” („Ogród Edenu”), która odbyła się 28 lipca 2011 w Toronto.
Katarzyna Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa