Pierwsza w Polsce monografia na temat reklamy niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej” została wydana ponownie.
Opublikowana po raz pierwszy w 2002 roku zbiorowa praca znawców zjawiska zyskała status kompendium wiedzy o marketingu społecznym w naszym kraju i na świecie. Dla zainteresowanych tą tematyką wciąż jest źródłem bibliograficznym i poradnikiem. Powodzeniem cieszy się zwłaszcza wśród studentów, choć równie chętnie sięgają po nią pracownicy działów marketingu, agencji reklamowych i PR oraz organizacji pozarządowych.
Drugie wydanie „Propagandy dobrych serc…” ma więcej stron i zostało uzupełnione o dodatkowe informacje. Częściowej zmianie uległ także tytuł drugiego wydania, który brzmi „Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej”. Zmodyfikowany tytuł nawiązuje do kolejnej książki Agencji Wasilewski, stanowiącej kontynuację pierwszego tomu – „Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej” (2007), w której grono fachowców dokumentuje i analizuje polskie dokonania w latach 2002 – 2006.
Publikację można kupić na stronie www.wasilewski.com.pl
Patronat na publikacją objął portal kampaniespołeczne.pl i miesięcznik „Brief”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS