Kampania „Embrace Life” została wybrana kampanią społeczną roku 2010 w konkursie „Osocio’s Campaign of 2010” organizowanym przez zaprzyjaźniony z nami blog Osocio.
W uzasadnieniu wyboru członek jury Tim Nudd powiedział: – Cała kategoria kampanii dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego pełna jest widoku krwi, ran i strategii zastraszania. “Embrace Life” bazuje na pięknym, zupełnie innym pomyśle, sprytnie i przejmująco wskazując odbiorcy, że zawsze należy mieć zapięte pasy bezpieczeństwa – nie z powodu chęci utraty życia, ale właśnie z powodu chęci życia. To jedna z najbardziej wzruszających i przekonujących reklam społecznych, jaką kiedykolwiek widziałem. Dodatkowo osiągnęła ogromny sukces jako akcja viralowa. Czego więcej można chcieć od kampanii społecznej?
Kolejne 4 miejsca zajęły kampanie:
2. „Naughty Graffiti”
3. „It Gets Better”
4. „The Majestic Plastic Bag”
5. „The Guide Dog Interviews „
Kampanie oceniali twórcy serwisu Osocio oraz dziesięcioro zaproszonych jurorów, w tym redaktor naczelna portalu kampaniespoleczne.pl. Szczegółowe informacje na temat kampanii i konkursu znajdują się tutaj
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie