Kampania Got milk? rozpoczęła się w 1994 roku. Jej celem jest nakłonienie wszystkich, choć głównie kierowana jest do dzieci i ich mam, do picia mleka, poprzez wskazanie płynących z tego korzyści i przez prowadzenie „mlecznych” programów edukacyjnych dla najmłodszych. Kampanię Got milk? uważa się za jedną z najbardziej efektownych kampanii na świecie. Początkowo była regionalną akcją zainicjowaną przez Kalifornijską Radę Mleczarską, niebawem rozprzestrzeniła się na cały kraj. Linię kreacyjną przygotowała agencja Goodby Silverstein & Partners.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa