Organizowanie projektów społecznych pozwala nabyć kompetencje, których oczekują pracodawcy – powiedział do licealistów Jeremi Mordasewicz, doradca zarządu PKPP Lewiatan podczas Gali wręczenia stypendiów Fabryki Energii Społecznej dla najzdolniejszych młodych działaczy społecznych.
Motywowanie innych, negocjacje, współpraca w zespole, odpowiedzialność i inicjatywa – to kluczowe kompetencje kandydatów do pracy wskazane przez pracodawców zrzeszonych w PKPP Lewiatan. – Niestety w Polsce nie uczy się zarządzania projektami w szkole, tymczasem, każdy z nas realizuje projekty na co dzień – dodaje Andrzej Kozłowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Strategii i Zarządzania Projektami PKN ORLEN. – Najlepszym sposobem zdobycia tych kompetencji przez licealistów, a tym samym zwiększenia swoich szans na rynku pracy, jest realizowanie nawet małych projektów społecznych – przekonuje Marcin Bruszewski, inicjator kampanii CHDWP.PL – Choćby dla Własnej Przyszłości.
Aby ułatwić uczniom rozpoczęcie realizacji własnych projektów społecznych, organizatorzy kampanii CHDWP.PL przyznają 30 licealistom stypendium Fabryki Energii Społecznej. Stypendium to m.in. szkolenie, podczas którego uczniowie prowadzeni przez trenera Management Training & Development Center inicjują i planują własne projekty społeczne. 3 lutego odbyła się gala, na której najwyżej oceniony przez Jury i publiczność projekt otrzymał grant w wysokości 13.000 zł na realizację. Zwycięski projekt tegorocznej edycji umożliwi młodym ludziom decyzję o wyborze zawodu, dostarczając im odpowiedzi na najważniejsze pytania takie jak średnie zarobki, czy wymagane wykształcenie w poszczególnych profesjach. – „Jak zostać kosmonautą?” to odpowiedź na prawdziwy problem społeczny moich rówieśników. Większość z nich nie wie, kim chciałaby w życiu zostać, a nawet jak wie, to nie ma pojęcia, jak się do tego zabrać – uzasadnia swój projekt Mateusz Jeziorski, lider zwycięskiej grupy.
Więcej informacji o kampanii znaleźć można na stronach: www.chdwp.pl oraz www.facebook.com/CHDWP
Kampanię „Choćby Dla Własnej Przyszłości” zorganizowali pro publico bono członkowie Stowarzyszenia Polska Młodych, partnerem merytorycznym kampanii jest MT&DC, a partnerami Biuro Edukacji M. St. Warszawy, Fundacja Rozwoju Liderów oraz Studenckie Koło Naukowe Badań Marketingowych Chi-Kwadrat. Kampania powstała przy wsparciu finansowym PKN Orlen oraz Polkomtel S.A.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia