W tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły w kategorii Reklama społeczna nagrodzono następujące agencje:
Złote Orły:
Scholz&Friends Warszawa „Prezerwatywa” dla VIVA akcja dla zwierząt
Grey Worldwide Warszawa „Gitara” dla Zespołu Szkól nr 97 w Warszawie // Plakat można obejrzeć tu
Wyróżnienia:
Agencja Reklamowa Opus-B „Piaskownica” dla Departamentu ds. Kobiet, Rodziny i Przeciwdziałania Dyskryminacji // Spot reklamowy można obejrzeć tu
Scholz&Friends Warszawa „Pigułki” dla Viva akcja dla zwierząt
Scholz&Friends Warszawa „Koty” dla VIVA akcja dla zwierząt
Scholz&Friends Warszawa „Studnia” dla Polskiej Akcji Humanitarnej Kreacje można obejrzeć tu
Young&Rubicam Brands „Kiedy pies je nie szczeka” dla fundacji Emir
G7 „Elementarz” dla polskiej Akcji Humanitarnej
G7 „Ręka” dla Polskiej Akcji Humanitarnej
Lowe GGK „Ośrodek flagowy” dla TVP Kultura
Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły jest najstarszą w Polsce imprezą tego typu. Od 1998 roku, Złote Orły wyróżniają i promują najlepsze polskie reklamy oraz ich twórców.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS