Niefrasobliwie rzucony niedopałek, zostawiona po pikniku butelka czy – co gorsza – upuszczona tląca się zapałka to z pozoru drobiazgi, które mogą doprowadzić do dramatu. Na plakatach je przedstawiających widnieją także skutki lekkomyślnych zachowań w postaci zgliszczy po płonącym lesie.
„In the last 5 years, more than 20,000 hectares of forest were lost in fires caused by small oversights” („W ciągu ostatnich 5 lat stracono ponad 20 tys. hektarów lasu z powodu drobnych niedopatrzeń”) informuje hasło kampanii, pouczającej o konieczności zachowania ostrożności w lesie. Kreację kampanii na zlecenie urugwajskiego Dirección Nacional de Bomberos (Państwowej Straży Pożarnej) przygotowała agencja DDB.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka