Z badań wynika, że ponad 80 % Polaków szuka prezentów w sieci. Serwis FaniMani.pl umożliwia podczas zakupów online wspierać za darmo wybraną przez siebie organizację społeczną oraz korzystać z promocji i specjalnych rabatów.
Jak podaje raport instytutu GfK „Plany na świąteczne zakupy” 43% ankietowanych osób świąteczne prezenty zaczęło kupować w listopadzie. Z kolei analiza zachowania polskich konsumentów w wyszukiwarce Google pokazuje, że ponad 20% rodaków dokonuje pierwszych świątecznych zakupów na trzy miesiące przed Bożym Narodzeniem (raport IPSOS i Google).
Serwis FaniMani.pl współpracuje z ponad 800 sklepami internetowymi i 2600 organizacjami społecznymi działającymi zarówno lokalnie, jak i w skali ogólnopolskiej. Robiąc zakupy w sieci konsument może wejść do danego sklepu (w którym zamierza dokonać zakupu) przez stronę FaniMani.pl i wskazać cel, który chce wesprzeć. Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości zrobionych zakupów. Wspierając różne cele konsumenci nie wydają więcej – pieniądze, które trafiają do organizacji, pochodzą z budżetów marketingowych sklepów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie